Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Selasa, 2 Mac 2010

Keindahan Tasik Seindah Ukhuwwah

0 ulasan
Di kalangan sejumlah besar peserta RK&HK, bermandi-manda di tasik dan menikmati kedinginan air adalah aktiviti wajib bagi sesiapa jua yang menyertai rehlah ini.

Melihat kepada sambutan yang diberi oleh peserta dalam kebanyakan aktiviti yang diadakan, PLPDT sememangnya mengharapkan hasil pulangan yang terbaik dan bermanfaat untuk peserta. Justeru antara aktiviti yang diadakan ini adalah berbentuk santai dan bermandi-manda menikmati keindahan ciptaan Allah.

Keindahan tasik di Lata Belatan bukan hanya untuk sedap mata memandang, bahkan ianya muhasabah kepada kesemua ahli yang terlibat, bermula dari pimpinan atasan hinggalah kepada ahli bawahan.

Kedamaian ini perlulah diterjemahkan ke dalam realiti kehidupan bagi setiap lepasan pelajar Darul Taqwa. Konsep ukhuwwah ini tidak ubah sebagaimana ketenangan tasik yang menjadi tarikan kepada setiap peserta. Namun yang lebih dari itu perlulah difirkan agar setiap ahli dapat memanfaatkan masa ini dengan sewajarnya.

*(Gambar) peserta RK&HK bermandi-manda

Comments

0 comments to "Keindahan Tasik Seindah Ukhuwwah"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT