Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Ahad, 6 Jun 2010

Jamuan Meraikan Exco PLPDT ke Yaman

0 ulasan
Exco PLPDT, merangkap Pengerusi Lajnah Penerangan & Penerbitan PLPDT, berpeluang melanjutkan pengajian ke luar negara (Yaman). Sebuah majlis jamuan diadakan bagi meraikan detik kejayaan tersebut.

Saudara Ridhuan Abdul Karim yang merupakan Pengerusi Lajnah Penerangan & Penertbitan, melahirkan rasa syukur ke hadrat Allah s.w.t di atas peluang yang diterima untuk melanjutkan pengajian ke luar negara.

Turut hadir pada majlis tersebut, Presiden PLPDT, Ustaz Shahril Alim. Bercerita mengenai beberapa aktiviti yang telah dijayakan oleh jamaah terhadap siiri demonstrasi yang diadakan sebagai protes kepada pencerobohan tentera Israel ke atas kapal bantuan kemanusiaan Freedom Frotilla.

Majlis jamuan yang diadakan di Restoren Asyakirin ini turut dihadiri beberapa ajk PLPDT dan ahli yang lain sebagai tanda sokongan di atas kejayaan yang dikecapi ajk PLPDT.

PLPDT mengucapkan setinggi penghargaan kepada Ustaz Ridhuan Abdul Karim dengan kejayaan yang diperolehi. Semoga dengan kejayaan ini akan meningkatkan lagi semangat untuk menuntut ilmu agama dan seterusnya pulang ke tanah air menyumbang bakti untuk masyarakat.

Comments

0 comments to "Jamuan Meraikan Exco PLPDT ke Yaman"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT