Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Isnin, 8 Mac 2010

Tingkatkan Jumlah Wakil PLPDT di Sekolah dan IPT

0 ulasan
Sebanyak 25 ekor ayam telah dipanggang, juadah mee tom yam juga turut disediakan untuk peserta RK&HK 2010. Biarpun majlis ini agak sederhana, namun PLPDT tetap memandang serius tentang apa yang diutarakan ahli di majlis muhasabah.

Jumlah penyertaan ahli ke setiap prograam PLPDT sememangnya menjadi persoalan sejauh manakah PLPDT mampu mengumpulkan sejumlah besar ahli yang kini sedang berada di bangku sekolah menengah dan juga IPT.

Hal ini mendapat perhatian ahli PLPDT untuk melihat organisasi lebih 'sampai' di setiap sekolah mahupun IPT. Cadangan daripada ahli agar PLPDT menambahkan wakil di sekolah dan IPT di seluruh Malaysia dilihat mampu membawa PLPDT untuk sampai ke segenap institusi pengajian.

PLPDT berjaya mendapatkan semula sentuhannya selepas 2 tahun bergerak dalam keadaan lemah. Cadangan yang diuatarakan ahli sememangnya perlu diambil perhatian sewajarnya oleh PLPDT agar perjalanan persatuan ini tidak lagi dilihat bergerak setempat bahkan menyelinap di setiap penjuru institusi pengajian.

Comments

0 comments to "Tingkatkan Jumlah Wakil PLPDT di Sekolah dan IPT"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT