Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Isnin, 8 Mac 2010

Terima Kasih Semua - Abd Rahman Awang

0 ulasan
Rehlah Kepimpinan dan Hari Keluarga PLPDT (RK&HK 2010) berlangsung dengan jayanya. Pengarah RK&HK, Ustaz Abd Rahman Awang dalam majlis tersebut menyampaikan ucapan penghargaan kepada semua peserta yang terlibat, beliau juga merakamkan penghargaan kepada semua petugas yang telah berkorban masa dan tenaga bagi memastikan program ini dapat dijalankan dengan sebaik mungkin.

"Terima kasih kepada semua yang terlibat dan tidak lupa juga kepada dermawan yang menghulurkan bantuan"

Peserta didedahkan dengan pelbagai aktiviti sepanjang perjalanan RK&HK, antaranya aktiviti lasak, BBQ, sukaneka dan muhasabah.

RK&HK mencatat penyertaan melebihi sasaran, segala usaha giat dijalankan oleh PLPDT bagi memastikan setiap informasi sampai ke pengetahuan ahli. Dengan adanya kerjasama daripada semua pihak, PLPDT yakin dapat meneruskan perjuangan ini dengan lebih teguh dan unggul.

Kelemahan demi kelemahan perlu dilalui PLPDT sebagai proses kematangan dan lebih penting dapat menempatkan kewibawaan organisasi ini di hati setiap ahli. Berbekalkan pengalaman yang diperolehi daripada setiap kepimpinan, ianya akan dicurahkan untuk melancarkan lagi perjalanan PLPDT.

Nyata usaha yang dirancang dan dicanangkan selama ini membuahkan hasil bilamana kesanggupan di kalangan ahli yang sentiasa memberikan sokongan sehingga PLPDT dapat bernafas kembali setelah 2 tahun menyepi.

Diharapkan PLPDT akan terus menempatkan organisasi ini di setiap pengetahuan ahli agar ianya bukan hanya sebuah pertubuhan islam, bahkan menyediakan aktiviti yang mampu mendidik, membentuk dan melahirkan insan yang berani memperjuangkan agama Islam.

Comments

0 comments to "Terima Kasih Semua - Abd Rahman Awang"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT