Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Selasa, 2 Mac 2010

RK&HK PLPDT Capai Sasaran

0 ulasan
Program Rehlah Kepimpinan & Hari Keluarga (RK&HK) telah berjaya diadakan di Lata Belatan pada 19 & 20 Februari lalu.

PLPDT, melalui kerjasama daripada seluruh ahli berjaya mengumpul lebih 60 peserta yang terdiri daripada muslimin dan muslimat.

Berdasarkan kepada maklumat yang diterima, antara kejayaan yang menyumbang kepada penyertaan ramai ini adalah promosi berterusan daripada jawatankuasa dan sahabat-sahabat dari pelbagai tempat.

Selain itu kutipan derma juga dilakukan untuk menampung sedikit-sebanyak pembiayaan program ini. Walaupun tarikh penetapan program ini berlaku beberapa kali perubahan, namun ahli PLPDT tetap memberikan kerjasama dan bersabar dengan sedikit kelemahan yang ada.

Bermula jam 2.30 petang (Jumaat), ahli PLPDT telah membanjiri perkarangan Madrasah Darul Taqwa yang merupakan lokasi berkumpul sebelum bertolak ke Lata Belatan.

Rata-rata ahli PLPDT bersemangat untuk mengikuti RK&HK sebagai kenangan untuk tahun baru 2010, kesanggupan untuk menyertai program ini adalah hadiah paling bermakna dalam memngangkat martabat ukhuwwah Islamiah dalam konteks hidup berjamaah.

*Gambar - Abd Rahman Awang selaku Pengarah RK&HK menyampaikan taklimat sebelum berangkat ke Lata Belatan


Comments

0 comments to "RK&HK PLPDT Capai Sasaran"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT