Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Sabtu, 6 Februari 2010

Hari Sukan Madrasah Darul Taqwa

0 ulasan
Sukacita dimaklumkan bahawa pihak Madrasah Darul Taqwa akan menganjurkan program 'Hari Sukan Darul Taqwa' bertempat di Madrasah Darul Taqwa (MDT), Batu Enam.

Acara sukan ini akan diadakan pada hari Sabtu, 13 Februari 2010 yang akan disertai oleh pelajar sekolah Darul Taqwa dan akan disusuli sukan khas bersama guru-guru MDT.

Antara acara yang bakal menarik perhatian peserta ialah lari dalam guni, futsal, bowling buah kelapa dan berakit atas darat.

Pihak urusetia sukan juga memerlukan petugas untuk membantu menyelaraskan program ini dan terbuka kepada semua lepasan pelajar Darul Taqwa yang berkelapangan. Seramai 20 petugas terdiri daripada muslimin dan muslimat diperlukan untuk menjayakan majlis ini. Petugas sukarelawan juga dikehendaki berkumpul di Madrasah Darul Taqwa pada hari Khamis, 11 Februari 2010 pada jam 5.00 petang. Perjumpaan ini bertujuan untuk memastikan segala persiapan dan pembahagian tugas dapat dilaksanakan sebaik mungkin menjelang Hari Sukan darul Taqwa.


Comments

0 comments to "Hari Sukan Madrasah Darul Taqwa"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT