Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Selasa, 12 Januari 2010

RK&HK 2010 : Pendaftaran Dibuka

0 ulasan
Berita baik buat warga PLPDT dan ahli bersekutu. Pihak PLPDT akan menganjurkan sebuah program Rehlah Kepimpinan dan Hari Keluarga 2010. Pendaftaran kini dibuka untuk semua ahli dan warga bersekutu untuk turut sama memeriahkan agenda yang dirancang bersama. Pendaftaran juga terhad kepada 60 peserta yang akan mengikuti RK&HK 2010.

Peluang keemasan ini hanya terhad kepada 60 penyertaan, setiap peserta akan dikenakan bayaran pendaftaran sebanyak RM30 seorang (asrama + makan + minum). Bagi pasangan suami isteri RM90 (2 orang) melibatkan kos chalet, makan dan minum. Bayaran untuk kanak-kanak pula dikira kos berlainan dan dikenakan bayaran.

Jangan lepaskan peluang untuk merakam sebuah lagi detik kegemilangan dalam hidup anda, penyertaan anda menambahkan lagi koleksi kenangan manis untuk tahun baru 2010. Pastikan anda mendapat manfaat dan buah tangan yang terbaik dari program ini.

Comments

0 comments to "RK&HK 2010 : Pendaftaran Dibuka"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT