Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Isnin, 11 Januari 2010

Mohon bantuan semua blogger

0 ulasan

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam sejahtera.

Bersyukurlah kita kepada Allah S.W.T, pemberi kemudahan yang tidak kita jangka.
Selawat dan Salam buat junjungan mulia, kekasih Allah Nabi Muhammad S.A.W, Ahli keluarganya, para sahabat dan para pejuang agamanya sekelian.

Dalam kenyataan ringkas ini, saya ingin memaklumkan kepada semua blogger dan penggunjung-pengunjung yang budiman bahawa kami dari Persatuan Lepasan Pelajar Darul Taqwa (PLPDT) ingin mengadakan Program Rehlah Kepimpinan dan Hari Keluarga PLPDT (RK&HK 2010) bagi Tahun 2010 pada 22hb dan 23hb Januari ini yang terbuka pada Ahli dan Pasangan ahli (Ahli bersekutu).

Pihak Pengusaha chalet dan tapak kem memohon pihak kami menyatakan jumlah peserta yang ingin mengikuti program ini selewat-lewatnya 16hb januari yang jatuh pada hari Sabtu ini. ini kerana pihak pengurusan chalet ingin mengira kos makanan dan tempat yang sesuai dengan jumlah peserta. Oleh kerana itu, diruang yang cukup singkat ini, saya memohon jasa baik semua blogger dan pengunjung blog PLPDT ini dapat memaklumkan pada semua Lepasan Madrasah Darul Taqwa yang berada diluar sana.

Segala pertolongan dan usaha pihak tuan semua, Kami mendoakan semoga Allah S.W.T membalasnya dengan sebaik-baik ganjaran. Doakan segala kesulitan yang kami hadapi agar dipermudahkan oleh Maha Pemudah.

Terima kasih, Jazakallah.

Wassalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.



Mohd Shahril Mohd Alim
Presiden PLPDT 2009/2010

Comments

0 comments to "Mohon bantuan semua blogger"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT