Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Rabu, 30 Disember 2009

Jemputan Menghadiri Mesyuarat PLPDT

0 ulasan


Assalamualaikum w..b.t

Saya memanggil Dewan harian, Biro-biro dan jawatan kuasa PLPDT agar dapat hadirkan diri ke Mesyuarat kali ke 2 Jawatankuasa PLPDT.

butirannya seperti berikut :

Hari : Jumaat
Tarikh : 1 Januari 2010
Jam : 9 pagi
Tempat : Madrasah Darul Taqwa


Kehadiran adalah wajib, Mohon tidak menguzurkan diri.


Wassalamualaikum wrt. wth.


Presiden
2009/2010


Jumaat, 11 Disember 2009

PLPDT Meriahkan Sambutan Jubli Emas Kuala Nerus

0 ulasan
Kuala Terengganu, 14 Nov: PLPDT telah mengambil peluang untuk memperkenalkan aktiviti-aktiviti yang pernah dianjurkannya kepada masyarakat Kuala Nerus khususnya melalui pameran yang diadakan baru-baru ini.

Sambutan Jubli Emas Kawasan Kuala Nerus yang diadakan oleh sebuah badan pertubuhan politik di sini mendapat sambutan menggalakan daripada masyarakat. Majlis yang diadakan di perkarangan Madrasah Darul Taqwa ini telah dirasmikan oleh Dato’ Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang. Pameran ini telah dilawati oleh Dato’ Seri dan beberapa kepimpinan yang lain.

“Alhamdulillah, pameran PLPDT mendapat sambutan yang menggalakan”. Ujar pengerusi Biro Penerangan, saudara Ridhuan Abdul Karim selaku Ketua Penyelia kepada pameran tersebut.

Pameran yang diadakan bersama Madrasah Darul Taqwa itu memuatkan beberapa maklumat PLPDT, antaranya sejarah penubuhan, matlamat, strukutur ogranisasi dan foto aktiviti dan lepasan PLPDTserta tayangan video program PLPDT.

PLPDT tidak lupa melepaskan peluang pada kali untuk mengumpul tandatangan ahli PLPDT untuk menyokong penubuhan koperasi yang akan menjana ekonomi PLPDT dengan lebih mantap.

“Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua AJK yang telibat dalam menjayakan pameran ini dan orang ramai yang memberi sokongan kepada PLPDT .” - Presiden PLPDT saudara Mohd Sharil Alim.

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT