Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Isnin, 14 September 2009

Jumlah Penyertaan Meningkat - Ibrahim

0 ulasan
Pengarah Majlis Berbuka Puasa Sambil Menderma, Ustaz Ibrahim Harun menjelaskan berlaku penigkatan jumlah penyertaan di kalangan akhawat.

"Alhamdulillah, majlis ini berjalan dengan lancar dan kita menyediakan makanan tambahan untuk peserta memandangkan berlaku peningkatan pada penyertaan majlis ini. Kita menganggarkan penyertaan akhawat tidak ramai memandangkan di kalangan ikhwah pun tidak semua yang dapat hadir kerana bekerja, namun kehadiran akhawat dilihat berlaku peningkatan dan ini suatu keadaan yang baik untuk akitivit-aktiviti akan datang"



Kehadiran pada majlis tersebut mencecah kepada 50 orang peserta sebagaimana yang diharapkan penganjur.

"Kita merasa bersyukur dengan kehadiran sahabat-sahabat dan guru, penyertaan ini membuktikan komitmen ahli masih berterusan dan diharapkan adanya kerjasama yang lebih erat dalam setiap aktiviti"

Majlis berakhir sekitar 7.40 malam dengan ucapan selamat tinggal dan bersalaman antara lepasan pelajar Darul Taqwa dan guru-guru.

Comments

0 comments to "Jumlah Penyertaan Meningkat - Ibrahim"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT