Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Isnin, 10 Ogos 2009

Tazkirah Sebelum Perlawanan Futsal

0 ulasan
Kehangatan Kejohanan Futsal Piala Mudir semakin terasa. Unit Penerangan PLPDT cuba mendapatkan perkembangan terbaru berhubung persiapan akhir menjelang kejohanan yang bakal diadakan sehari sebelum Ramadhan. Unit Penerangan PLPDT difahamkan sebuah slot tazkirah akan diadakan sebelum perlawanan tersebut.



Menurut jawatankuasa penganjur Abdul Rahman Awang, sebuah slot tazkirah akan diisi oleh Presiden PLPDT sendiri iaitu Ustaz Shahril Alim sebagai pengisian ilmiah sebelum perlawanan bermula.

Menurutnya lagi, kerjasama yang diberikan oleh guru-guru Darul Taqwa juga amat memberangsangkan termasuk Mudir Ustas Muhammad Yaakob (gambar).

Manakala pengumuman dan edaran borang serta iklan perlawanan telah menemui sebahagian besar ahli PLPDT. Kepada ahli-ahli PLPDT yang masih belum berdaftar, bolehlah berbuat demikian dengan menghubungi wakil urusetia sepertimana nama-nama yang tertera pada poster iklan di atas.

Comments

0 comments to "Tazkirah Sebelum Perlawanan Futsal"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT