Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Ahad, 9 Ogos 2009

Kejohanan Futsal Piala Mudir '09

0 ulasan
Persatuan Lepasan Pelajar Darul Taqwa (PLPDT) melalui Biro Sukan, Kesenian & Kebudayaan akan menganjurkan Kejohanan Futsal Piala Mudir yang akan diadakan pada 21 Ogos ini.
Perlawanan yang akan bermula dari pukul 8.00 pagi hingga 6.00 petang ini dijangka mendapat sambutan menggalakan dari kalangan peserta.



Seorang peserta yang bakal menyertai perlawanan ini, Amirluddin Yusof ketika dihubungi menyatakan hasrat penyertaannya ke dalam Kejohanan Futsal ini adalah untuk meningkatkan lagi talian persaudaraan di kalangan sahabat. Beliau turut menjelaskan penganjuran aktiviti sihat seumpama ini sememangnya menjadi tumpuan ramai terutama di kalangan pemuda khususnya lepasan pelajar Darul Taqwa.

Perlawanan ini akan diadakan di Futsal Jembal berhampiran UMT. Para peserta boleh menghubungi wakil PLPDT untuk mendaftar dan mendapatkan sebarang maklumat program seperti nma-nama yang tertera pada iklan perlawanan di atas.

Tarikh tutup permohonan ialah pada 17 Ogos 2009.

Comments

0 comments to "Kejohanan Futsal Piala Mudir '09"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT