Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Isnin, 20 Julai 2009

Mesyuarat Khas Dewan Harian & Exco

0 ulasan
Batu Enam 17hb July 2009 (Buletin PLPDT) - PLPDT telah mengadakan Mesyuarat khas yang diadakan di Bilik Mesyuarat Darul Taqwa. Mesyuarat itu yang di pengerusikan sendiri oleh Presiden PLPDT bermula pukul 3 petang.

Mesyuarat itu banyak meluluskan peruntukan yang berkaitan dengan program-program Induk dan Biro-biro. Antara program-program yang diumumkan oleh Presiden, diantaranya :



1) Pertandingan Bola Sepak Piala Tuan Mudir DT - Biro Kesenian, Sukan dan Kebudayaan
3) Kem Motivasi untuk pelajar Tahun 6 Madrasah Darul Taqwa - Biro Pendidikan dan
Hal Ehwal Agama
4) Rumah Terbuka Hari Raya Aidilfitri 2009 - Badan Induk PLPDT

Dalam mesyuarat itu juga,Biro Kewangan dan Usahawan membentangkan perolehan kewangan untuk 6 bulan pertama adalah sebanyak RM1111 (Tidak termasuk Yuran Ahli)

Ahli mesyuarat telah dibentangkan Kertas Kerja Futsal Piala Mudir oleh Ustaz Abdul Rahman Awang selaku Pengerusi Biro Kesenian, Sukan dan Kebudayaan yang akan diadakan pada pertengahan bulan hadapan yang akan diumumkan tidak lama lagi.

Presiden juga menerangkan beberapa Aktiviti-aktiviti yang berkaitan dengan Madrasah. diantaranya akan menyiapkan Bilik Mesyuarat Madrasah Dar Attaqwa dalam masa 2 minggu lagi dengan dibantu oleh sumbangan Orang ramai.

Mesyuarat itu berakhir pukul 5.15 petang selepas Tazkirah yang disampaikan oleh Ustaz Al Rozi Bin Sukiman selaku Timbalan Pengerusi Biro Pendidikan dan Hal Ehwal Agama PLPDT dan sedikit Ucapan oleh tetamu khas Presiden iaitu Ustaz Khairul bin Muhammad yang banyak memberi idea-idea untuk memantapkan lagi PLPDT.

- Unit Penerangan

Comments

0 comments to "Mesyuarat Khas Dewan Harian & Exco"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT