Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Sabtu, 13 Jun 2009

Kelahiran Cahaya Mata Pertama

0 ulasan
Pada 29 Mei kita menerima berita gembira kelahiran cahaya mata pertama pasangan bahagia saudara Amir Azhar Yahya dan Nadiha Mazlan, khabar gembira ini tentunya dapat dikongsi bersama sahabat-sahabat yang pernah melalui saat ini dan juga turut dikongsi bersama teman-teman dari seluruh Muhafazah khususnya Tanta, Mesir.

"Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan selamat", luah Pengerusi Unit Bait Muslim Iskandariah, saudara Khairul Nizam Razali. Beliau yang mewakili Amir Azhar juga bertindak melaungkan azan ke telinga bayi sebaik saja proses kelahiran berakhir.

Amir Azhar yang tidak dapat bersama pada hari kelahiran tersebut, ekoran persediaan menduduki peperiksaan pada keesokan hari di Tanta mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua sahabat yang telah membantu sepanjang proses menghadapi kelahiran ini.

Ketika ditemui, beliau merasakan kehadiran cahaya mata ini sebagai satu amanah dan anugerah yang amat bernilai. "Perasaan ini hanya dapat dirasai bilamana kita betul-betul berada dalam situasi ini", ujarnya kepada teman-teman yang datang berziarah.

Bayi lelaki seberat 3 kilo 100 gram ini lahir pada jam 7.15 petang di Musstasyfa Mabrrah al-Asofiroh dan berada dalam keadaan sihat, ibunya dibenarkan pulang seawal pagi keesokan hari.

Di kesempatan ini Unit Penerbitan Buletin PLPDT dan Jawatan Kuasa PLPDT mengucapkan selamat menimang cahaya mata buat pasangan Amir dan Nadiha. Terima kasih atas sumber yang di berikan oleh ustaz khairul.

Comments

0 comments to "Kelahiran Cahaya Mata Pertama"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT