Tempahan Iklan (Lihat Size)

Tempahan Iklan (Lihat Size)

Rabu, 25 Mac 2009

Perjumpaan Presiden dengan Biro Penerangan, Media dan Inovasi

0 ulasan
BATU ENAM: 20 Mac (Buletin PLPDT) - Presiden PLPDT, Ustaz Mohd Shahril Bin Mohd Alim telah mengadakan perjumpaan dengan Pengerusi dan Timbalan Pengerusi 1 Biro Penerangan, Media dan Inovasi iaitu Ustaz Wan Mohammad Nasiruddin bin Wan Ahmad dan Ustaz Muhammad Nasih Ulwan bin Zakaria di Markaz Tarbiyyah PLPDT, dekat sini.


Majlis itu yang dipengerusikan sendiri oleh Presiden, banyak menceritakan tentang motif penubuhan Biro itu dan bidang tugas yang akan dilaksanakan oleh Biro ini. Pengerusi dan Timbalannya sedikit sebanyak mencadangkan kepada Persatuan beberapa program dan cadangan bagi memantapkan Biro itu sendiri bagi menguatkan lagi Persatuan dan merialisasikan apa yang telah kita cadangkan sebelum ini berjalan lancar selari dengan kehendak Allah Azzawajalla.


Bagi Pengerusi Biro, Blog Rasmi PLPDT sangat penting dalam menjayakan misi persatuan. Sambil itu beliau memberi keyakinan akan sentiasa memberi kerjasama dan komitmen kepada PLPDT dan Presiden sendiri di samping sentiasa mengemas kini blog ini dari masa kesemasa untuk tatapan Ahli-ahli PLPDT dan para pengunjung.


Majlis itu ditangguhkan tepat jam 6.00 petang dengan Tasbih kaffarah dan Surah Al-asy dan jamuan ringan disediakan oleh Pihak Biro bagi meraikan kedatangan Presiden.


- Unit Penerangan PLPDT

Comments

0 comments to "Perjumpaan Presiden dengan Biro Penerangan, Media dan Inovasi"

Catat Ulasan

 

@PLPDT 2009/2010 | Semua Hakcipta Adalah Terpelihara | Dikelolakan Oleh Editorial Blog Dengan Kerjasama Urusetia Penerangan PLPDT